ponedjeljak, 17. veljače 2014.

STOPER

danas sam po prvi put zaobišo stopera ..
inače svakog povezem al prošli put mi je 

u auto uletijo baja koji je smrdijo koda ga je 
neko iskopo iz kontejnera iza krematorija ..  
nemogu uopće opisat taj smrad ..
oči su mi se same počele stiskat kad je počeo 

isparavat da sam od suza jedva vidijo kud vozim ..

vidim čovjek stopira , kišica lagano pada a
on lagano obučen .. pa šta ću , stanem mu ..
a i više volim kad nisam sam , kad mogu snekim 
popričat ..
al taj sam se put gadno zajebo a pričat nisam
mogo jer sam držo zrak u plućima da to 
nemoram udisat 
otvorijo sam prozor i gurno glavu van da udahnem ,
pa onda opet unutra ..
i danas me zbogtog zasjeca iza ljevog uva od propuha

taj mi je smrad danima osto u nosu
čak i kad sam treći dan pijo rakiju osjetijo sam taj vonj ..


kažem mu putem :  - ti sigurno neznaš plivat ..
a on će : - ne , kak znate ?  .. 

a eto tako , nagađam - odgovorim mu ..
pa sunceti žareno mislim , da si se barem jedamput 

ljetos okupo u nekoj bari , nebi mogo ovolko smrdit 
..ko šaptač tvorovima bog ti mater...
jesi oženjen ? - priupitam ga i odma pomislim 
šta bi tek TO bilo da može s ovim leć ..
jesam - odgovori i okrene se prema meni a iz usta 
mu zasmrdi koda se najeo kuvanih govana 
od krepanih hijena ..
- onda ti žena sigurno boluje od upale sinusa  - rekoh
- da - vikne on - kak to sve znate ..već ste drugi put 
pogodili ..vi koda ste neki vidovnjak hahaha ?!

više ga nisam ništa pito jer se opet okreno prema 
meni i iskesijo svoje polovno crno zubalo meni u lice
a sve je to bilo popraćeno vrućim zadahom iz njegovog
droba u kojem je sigurno bilo nekih rjetkih kolonija 
bakterija koje su izumrle još sa dinosaurima ..

kosa mu bila sva u masnim rezancima a još pokiso..
na nogama mu krpene patike u kojima koda je odo po 
đubretu a isto se smočile pa se miris 
tek u autu oslobodijo ...
ma šta oslobodijo , OTEO !

da se digne moja pokojna baba i ovo vidi
rekla bi ;  ŠIRAJZL I ZATUĆ !

mislim da dotad nikad nisam brže vozijo ..
nisam ni znao da mi auto tolko može ić
počele se palit i neke lampice al nisam se na to obaziro
ma sve da me tad policija zaustavljala , nebi im stao

kad sam ga konačno iskipo stao sam u prvoj 
gostijoni i mazno tri pelinkovca na eks jer mi je
taj smrad sjeo na želudac koda imam čir 

auto sam cjelu noć ostavijo otvoren da se zrači i još sam 
drugi dan sprašijo cjeli sprej od jorgovana ..al džabe ..
nakraju sam ga zatvorijo a prije tog unutra zapalijo 

tri štangice sumpora za bačve i tek sam 
tad malo načeo taj smrad

baš mi naišla strina dok sam ga zračijo od sumpora 
pa me pitala kaku sam to crkotinu vozijo u autu jer 
da smrdi ko sami vrag ..sumpor nije ni osjetila 

smrad se uvuko u siceve i tapecirung da sam
na kraju auto moro odvest na dubinsko 
ćišćenje parom ..

a ja .. 
trebalo mi je pešest dana da se povratim..
izgubijo sam apetit i svi su me ispitivali  
šta sam bljed .. 
reko sam im da je to od horora 

e, otad više nevozim stopere ..
što sam vozijo , vozijo sam ! 





 
 

Nema komentara:

Objavi komentar