utorak, 7. svibnja 2013.

AZILANT

ovim azilima za živinu bi trebalo dat nobelovu nagradu za literarni rad ..
a marketing im je nenadjebiv ..
em znaju uslikat , em opisat tu napušćanu živinu što je nude po internetu (štobi reko upakovat) , a nakraju bogami i uvalit
pa ti ćukci i mačketine nebi ni bili napušćani da išta valjaju ..
evo , prije mjesec dana , moja stara tetka Mira iz grada što živi sama u stanu , pročitala oglas u kojem nude mačora i odma nazvala da joj ga dovezu
a opisali ga , da se rastopiš od miline : umiljat , dobar , miran , odgojen , pametan (samo što ne računa) , s higijenskim navikama , nepije , nepuši , napušćan , al ne svojom krivicom ..
faca mu na sliki neka smirena , aristokracka ...
pomisliš da je zbilja neka plemenita živina , a oni ga ustvari ispeglali u fotošopu ..još mu napravili oči pune suza ..
kad gledaš sliku koda ti govori :
" uzmi me , ja sam tvoj i samo tvoj ..cjeli život čekam samo tebe .. to je sudbina .."
a moja teta nit se kad udavala , nit je imala djece nit kućni ljubimaca ..
ima 70 godina i cjeli život živi sama pa kad je vidila oglas odma se u njoj probudili majčinski osjećaji
kad su rekli da će ga dovest popodne teta Mira odma ošla u šoping i spičila pol penzije na kojekake pizdarije za mačora
nakupovala rane , pića , vitamina , šanpona , korpu za spavanje , pjesak , neke češljeve i kefe , igračke , ogrlice , povodac , odjelo za kišu i još koješta
jebote , uzela za mačora ful opremu
oko četir popodne stigla neka fina gospođa i gospodin pod navodnicima , i donesli joj mačora u kavezu
čim su ga puščali , odma se popišo na tepih al su gospoda iz azila to pripisali stresu zbog promjene prebivališta
teta Mira je primjetila da baš i ne izgleda ko na sliki , jer je imo neke ožiljke po glavi a i pogled mu baš nije bijo nevin , pa su joj nato rekli da su ga neki mačori-barabe u azilu zlostavljali a da se on ko taki nije znao ni branit
uglavnom , na odlasku su je uvjerili da će sve bit dobro kad se mačor malo privikne , i da je sad taki jer je splašen ..
čim je teta zaključala vrata za ovima i krenila u sobu stala je u mačje govno ( i to prvo ) , al to je pripisala stresu pa se uvatila čišćenja u nadi da će stvari ubrzo bit na svom mjestu ..
kad je završila , krenila ona rukom prema mačoru da ga pomiluje , da se malo zbliže i upoznaju al ovaj se nakostrešijo ko dikobraz i počeo frktat na nju koda vidi crnog vraga
teta nikako nije tjela odustat , pa mu počela tepat i pjevat dječje pjesmice našto je mačor popizdijo i ogebo je pa skočijo na kredenac i porušijo kolekciju keramički figurica od koji se skoro pola polupalo
tog se prvog dana još uspijo uvuć u odškrinutu rernu i požderat skoro cjelo pečeno pile što se ladilo za ručak i popišat na tetin jastuk u spavaćoj sobi
teta Mira se nadala da će to sve proć al iz dana u dan mačor je postajo sve gori i gori..
nakon dvadesetak dana kaosa , teta Mira je odlučila dić ruke od svega i mačora vratit u azil pa je uzela telefon i nazvala onaj broj mobitela al joj je ona žemska rekla da se taj broj više ne koristi
onda je ošla kod susjede na internet da joj ponovo nađe onaj oglas nebili vidila koji je to azil , al ni oglasa više nije bilo
probala ga je i isterat iz stana al nije se dao ..
uvjek bi se zavuko pod krevet a kad bi ga probala izgurat s partvišem obavezno bi napravijo neku štetu
i onda se nakon mjesec dana , sva očajna sjetila mene , svog nećaka
nazvala me plačuć , da ne zna više šta će s Markom , da ga se nemože rješit , da je bezobrazan i gad , da joj je uništijo stan , da mu je dala sve što se može dat a on joj ovako vraća ..
prvo sam pomislijo da je tetka Mira našla nekog frajera svojih godina koji se neda pripitomit ..kad ono mačor
odma sam sjeo u svoju stodvaesosmicu i odvezo se ugrad kod tetke , jebiga , ona mi je jedina tetka iako ih imam još tri ..
kad sam stigo imo sam šta vidit ; stan demoliran koda je bijo kokain-parti , a smrdi ko u štenari ..
firange poderane , kožna fotelja isto , na kredencu keramičke figure u komadima , gospa bez glave , križ na zidu bez Isusa a Isus na podu bez desne ruke ..
jeboteled koda je sami vrag bijo u stanu..
teta Mira sjedi , dršće i plače , ruke joj izgrebane koda je bila u lovu na risove bez puške , podočnjaci joj nabrekli dabi ih mogla iza uši zatać ..
a mačor , od svoji pešest kila sjedi na prozoru ..glava mu puna ožiljaka koda je nekad radijo ko izbacivač
pogled mu neki zvjerski , koda je proveo petnajst godina u legiji stranaca ..koda su ga najurili sa doživotne robije nakon dvajspet godina , zbog serije ubojstava
jebote , kad sam mu se približijo iskezijo zube namene i poduplo se kolko se nakostrešijo
znao sam odma da taku zvjer nemoš savladat bez opreme za safari a da prođeš neozljeđen
sjeo sam se do tete i malo šnjom popričo o mačoru ..čisto da vidim kake su mu prehrambene navike , šta voli jest , da znam ščim ga mogu namamit
kad mi je ispričala da se svaki put kad peče meso u rerni pa je odškrine da se oladi , mačor uvuče unutra i sve pojede , odma sam smislijo plan kako ću ga sjebat ..
tetka se odma složila s planom čim ga je čula
reko sam joj da na tavi ispeče komad slanine
čim je zamirisalo mačor je skočijo s prozora i počeo se šuljat po kuhinji
uzeo sam slaninu , odnijo je u kupaonicu i ubacijo u vešmašinu a vrata ostavijo odškrinuta
onda smo tetka Mira i ja sjeli u sobu i čekali ..
nije prošla ni minuta kad je mačor protrčo kraj nas prema kupaoni
malo zatim čulo se kako je uskočijo za slaninom u bubanj a ja sam skočijo i brzo zamandalijo vrata na vešmašini
kad je tetka to vidila , vrisnila je od sreće i odma upalila vešmašinu
čim je voda počela ulazit mačor je prislonijo glavu na staklo i napravijo taki nevin izraz da sam se skoro rasplako , al tetka se nije dala zbunit ..odma je prešaltala na centrifugu i nakon minutu ugasila vešmašinu
otvorijo sam vrata i izvadijo omamljenog mačora van , stavijo ga u kartonsku kutiju i obljepijo je trakom
provrto sam pešest rupa za zrak i odma ga odneso u gepek svoje stodvaesosmice
putem kući mačor se već oporavijo pa počeo divlje zavijat i rondat po kutiji
kad sam prošo Donje Rastovlje izacijo sam kutiju van i prerezo trake a mačor je ko metak otrčo prema prvim kućama
Do mog sela , Gornjeg Rastovlja ima otog mjesta oko kilometar ipo pa sam požurijo kući da što prije razmjenim sto eura što mi dala tetka Mira , i ispričam u birtiji kako sam ih zaradijo
dva dana nakon tog , kad sam stao u Donjem Rastovlju kod dućana da kupim cigare , čuo sam jednog čovjeka da kuka kako se odnekud pojavila divlja mačka što mu odnosi piliće





Nema komentara:

Objavi komentar