petak, 14. lipnja 2013.

Konobarica



moj prijetelj Mija iz Donjeg Rastovlja opet otvorijo gostijonu ..
a zatvorijo ju prije desetak dana , i to sam
..al ne zbog porezne i takih stvari ..
jebiga , on je imo sasma drugačiji problema
nabavijo mlade konobarice , dobre komade , sisate guzate jebozovne .. ma sve što konobarica treba imat ..
još i on nagovorijo da to što imaju malo i istaknu pa je to izgledalo kad uđeš u gostijonu koda si ušo u pol striptiza
poso mu kreno ko lud , stalno gužva , da je už nji dvi  još i on moro uskakat prat čaše .. 
para ko šodera , al jebiga svako malo bi izbijo nekaki incidenat i pičvajz ..
al to nije moglo ni opstat u ovoj divljini ..kad vide ženu poderali bi je ko krmača masni škarnicl
sve to , em pjano , em ludo em napaljeno ..
sreća pa mu je inventar bijo star i nizakurac jer su mu sve stucali u masovnim tučnjavama mužjaka , zbog premoći nad ženkama..
jutros , vidim otvoreno , pa skreno na kavu .
gledam , novi namještaj a bogami i nova konobarica ..al malo drugačija od onih beba što su morale uteć .
visoka , krupna , široki ramena kosa kratka , nema frizure ..lice grubo koda se brije
da nema suknju reko bi da je muško .. neznaš jel žena il mečka ..proporcije 90-90-90 ..ko kocka
al zato gostijona prazna , niđe nikog
a u ovo doba već bi bila iljadarka u kasi …

sjeo sam kraj Mije , naručijo kavu i malo šnjim popričo ..
- đe si ovu našo ?
- a napiso oglas .. i baš sam napiso da tražim
  taku koja zna i red održavat kad ustreba .
  taka mi baš i treba da mi se kojekaki
  ološ tu ne nakuplja  ..

 jebote grom , masno me košto ovaj
 novi   namještaj i aparati ko sve ovo
 što sam zaradijo s ove dvi bebe

 - pa jel se još ko javijo ?
- ma daštaje .. bilo preko stopedest upita ..
  znaš da bi danas ljudi ubili za bilo kaki poso
  al mene je zanimala samo ova .. odma na njoj
  vidiš da nema zajebancije
  
- al mogla je barem suknju skratit kad je već
   taka  ko mečka – reko ja
- pa viš da joj je poviš koljena ..kad je došla imala
  je  neku ispod koljena pa sam joj reko da
  obuče   nešta kraće
- ma znam al one prije su imale miniće od  
  par  centimetara a ovo ima pol metra ,
  trebo bi joj reć da obuče nešta još kraće
  da se vide noge , da bar u nečem liči na ženu  ..

uspijo sam nekako uvjerit Miju da mu je zbog posla bolje da ova obuče kraću suknju pa je on zovne ;
- mala , aj vamo ..
 zamalo se ova uz rondanje počme probijat   
 između stolova .. tutanj koda ide nosorog :
- recte šefe ..
- moglab ti obuć nešta kraće dole ..aa ?
- pa obukla sam ovo već ..to ste me već tražli
- ma još kraće ..ak nemaš idem ja danas ugrad pa
  ću ti uzet
- imam ja i kraću al ne smijem je obuć ..
- šta je nesmiješ obuć .. ko to kaže 
  damujebemmater ? - raspizdijo se Mija
- nekaže niko šefe , al nesmijem kraće
- ma šta laprdaš ..šta nesmiješ , zbog čeg ??
  nije  valda da ti vjera brani ?
  il se bojiš da ćeš preladit minđu ?-
- nije ništ od tog ..al ne smijem kraće – izgovarala  se ova
- a jebote život pa šta je onda objasni mi – pizdijo je Mija
- ak obučem kraću suknju onda ništ od posla šefe
- pa kako pizdamu materna ..kako ništ .. ?
  baš bi onda poso trebo i krenit ..
  čeg se onda bojiš ? šta neš skratit suknju?
- zato šefe ..
   što će mi se onda vidit kurac i pištolj




Nema komentara:

Objavi komentar