petak, 2. kolovoza 2013.

KARMINE



danas sam bijo na sprovodu a poslje tog i na karminama
umro stari Joza pudar što mi dođe neki daljnji rod
a bijo sam i dobar šnjime .. 
nekad bi mu platijo pivo kad bi naišo kraj dućana 
 
Joza je valda bijo na svim sprovodima u okolnim selima
al bogami i na svim karminama
volijo čovjek i ljude i jelo i piće ..


ja baš nejdem po sprovodima osim ono što moram
a karmine .. nedajbože .. nemam baš apetita
al kad mi je Joza bijo neki daljnji rod moro sam i to
danas obavit pa sam se odma sjetijo njegovog savjeta :
" uvjek kad je sarana , svatovi il neki drugi incidenat
đe zovu velečasnog na ručak gledaj da mu sjediš što bliže ..
em su bolji komadi pečenke prednjim , em ćeš čut koju pametnu kad se malo popije ! "

ajd reko da ga poslušam barem na njegovim 
karminama pa sjednem odma prekoputa velečasnog
a velečasni se raspričo o nekom pokojnom Luki što je saranit još nekidan ..kaki je imo težak i zajeban život pun patnje otkad se rodijo i da će zato sigurno u raj jer raj je samo za patnike ..
kaže isplati se patit ..
što više patiš čeka te poslije veće zadovoljstvo
a pijani Slavko šuster koji ima isto oko osamdest godina mu nato kaže ;
„ je velečasni to je živa istina ..
kad sam ja bijo u vojski jedan mi pričo daj 
neki iz njegovog sela još poslje onog rata bijo 
u beču u nekakom baru i malo više popijo ..


pa se odnekud našla nekaka trojca i još mu par rundi platili ..
onda mu ponudili da ga povezu i on pristo a oni ga odvezli u neki hotel i uzeli sobu
pa ga svezali i guzili na smjenu cjelu noć 

kaže da se dero ko kad štroje jarca al đaba 
kad ga niko nije čuo  
pričo je da nikad veću patnju u životu nije
doživijo al ni veće zadovoljstvo kad su ga ujutro pušćali .. 
pa mi recite velečasni , vi ste školovan čovjek .. 
jel i on onda ošo u raj ?!“

Nema komentara:

Objavi komentar