utorak, 13. kolovoza 2013.

LADOVINA

kad smo prije par godina urušili stari dud 
ostala cjela avlija bez prave ladovine

najgore bilo popodne kad bi tjeli malo sjest vani 
a ono sunce uprči uoči .. 
sjediš i ništ ne radiš a znojiš se ..

ma kupovo sam ja i one suncobrane i tende al 
ništa otog jer kad se to zagrije opet moraš bježat

al srećom se moj komšija sa zapadne strane 
oženijo i doveo pravu ženu koja je 
spasila cjelu stvar 

jedno popodne odma iza njegovi svatova spazijo sam 
veliku sjenu preko cjele avlije a onda sam pogledo 
prema komšijinoj kući i vidijo da tu ladovinu prave
komšinicine gaće što se suše na veštriku

odma sam ošo po pevece stol i stolac pa sjeo
u lad da nakon dugo vremena popijem kavu na avliji

sjedim ja tako i gledam ..
sjena od četvori njezini gaća prekila mi skoro cjelu avliju..
tolki lad nije pravijo ni moj pokojni dud
mogo bi cjele svatove održat u toj ladovini 

al bogme ni take gaće nisam nikad vidijo ..
ko šator za dvi osobe 
da je kon tiki imo tako jedro đe bi mu bijo kraj ..

mislim ima i nje .. pozamašna je 
nije baš nešta visoka al ima svoji stodvajst-stotrist kila 
nije ni preterano prsata al prikolicu ima .. 
koda je cjela u guzicu urasla 

komšija kad je tražijo koda je mene pito kaku će ženu dovest
sigurno se držo one stare  - đe ljulja tu nežulja

a i ona kad popodne prođe avlijom odma znam 
sve i da sam joj leđima okrenut ..
vidim na travi još jednu sjenu što se pomiče
ko kad ono oblak prolazi preko sunca 

al gaće su posebna priča
imaju sigurno meter širine
neznam samo đe ji nabavlja
ja nikad u dućanu nisam vidijo taki broj 
mora da se take gaće prodaju ispod pulta ..
il se moraju posebno naručit 
od jednih bi mogo napravit desetak prosječni
ženski gaća

a najbolja stvar u svemu tome je što je nakon
prve godine braka počela na veštrik vješat još
veće brojeve gaća

znam da se žene večinom u braku ugoje 
i malo prošire otpozadi al komšinica se izgleda 
odma povećala za dva broja
guzica joj ima dijagonalu ko oveći televizor 
a kako je krenila nagodinu će bit ko plazma 

al neka  ..
njoj nije loše jer moj komšo radi , dobro je rani 
i drži je ko kap vode na dlanu 
ne sprdam se snikim i želim im joj sve najbolje
jer dok je njoj dobro biće i meni .. u sjeni

.. da nam živi , živi lad !








Nema komentara:

Objavi komentar