srijeda, 27. srpnja 2011.

KOPERTON

 


došla mi juče neka debela eu- baba na plaži, nosi koperton u ruci i nešta brsla , jebote ne znam ni koji je to, finski il danski..pokazuje baba na leđa , oće da je namažem ..

pa kud baš mene.... a u pizdu materinu , koda sam magnet za te žlundrave babetine.

da je dvajst-trist godina mlađa , kurac bi došla kod mene.

šta sad ? pogledam okolo da nema ko poznat, da me ne primjete pa da me još zajebavaju, al ono sve stranci..cijela europa oko mene, pa mislim , koji kurac onda nisi išla kod svoji nego baš kodmene.
a opet,nemoš je sad odbit pred svima njima pa ispast baš pravi seljober i balkanac . a i grebemo se za uć u eu , pa reko ajd.

ništa.uzo ja taj koperton, sipam ga u ruku a one se ugrijo na suncu ko pišaka.počmem babu trljat po leđima jebote, a ona još vruća, koda je sad iz rerne izašla.tarem ja po njoj a ono se sve puši iz leđa ko kad šuriš krmaču na svinjokolji.

baba se sva uzbibala ko ladetina , zaljuljalo se salo , reko , kad odem sigurno će se još frtalj sata ljuljat.

mrljam ja tako po babi a ona sve dahće i njišti od zadovoljstva ; ja, ja , jaaaa...da se već svi počeli okretat , a ja sagno glavu , navuko cvikere i gledam da nebi neko, ko me zna, baš kozakurac naišo.

završio ja s babom,vraćam joj koperton a ona ga meće u ceker, nešta laprda , reko zafaljuje se..i taman da ću otić, kad bogtemazo , evoti odnekud još tri take spodobe , sve se hihoću i guraju mi u ruke svaka svoj koperton.
jebote, nisam mogo vjerovat da mi se to događa..okrećem se da vidim jel skrivena kamera možda ili neko od oni moji budala da me prepozno pa mi smjestio, al nema niđe nikog..

probo se ja izvuć, vičem; no, no , najn , najn, njet, sve što sam se mogo sjetit ..al ne pomaže ..opkolile me eu-babe, uvatla me panika..osjećo sam se ko mali ćevap međ četir somuna...i to masna.

baš sam mislio vrisnit u pomoć,kad ti ona prva baba, podmazana , gurne meni nešt pod nos.

gledam ja bogte štaje, kad ono nipet nišest već deset eura.nisam mogo vjerovat. eeeej. deset eura za mazanje leđa..eej,kolko je to piva..

odma mi se labrta proganjala i panika nestala..a ove druge babe koda nisu bile tolko masne i žlundrave ko ova prva.

pljuno sam u šake i bacijo se na poso i bogme, za desetak minuta ,zaradi ja četrdest eura, pa ti misli.

kotkuće dva dana moram radit za tolko.

poslje ,dok sam cugo baš sam razmišljo kolko je more i kolko je baba iz eu i kolko je kod nas nezaposleni mladi kurajbera bez posla...


ma jebo sve..dok je sezona , piči namore mazat babe iz eu za deset eura po komadu .

Nema komentara:

Objavi komentar