srijeda, 3. kolovoza 2011.

Mica - maca

jebote život i ove babe , iz zgrade prekoputa..
svaki put kad oću malo prileć popodne , one upale svoje jezičine ...
al to sam si , sam kriv što sam im popustijo poslje onog sranja prije dvi godne kad sam se naroljo i lego spavat , a one došle na klupu pod moj oras i počele kokodakat.
onda sam ja izašo na prozor i onaki supijan se počeo derat na nji da bježe smoje klupe jer se od nji nemore spavat .
a onda one namene udruženim snagama . ko nato .
ma , moš se ti sam jebat protiv ti baba . to je prošlo svakake škole , što kažu , premazane svim mastima ...     osim pomasti .
graknile nji tri onda uglas namene , a ja nerazmišljajuć , skino gaće , uvatijo se za kitu i počeo mavat šnjom onako s prozora i vikat :“evo vam ga kurve stare pa ga pocuclajte al prvo počupajte te proteze iz labrta “ !!
uuuuh . tek sam stime napravijo sranje... koda sam dirno u osinjak , jer su se nji tri raskričale i uzletale po komšiluku koda i ima devet bogarati , a najgora i najlajavija međ njima , ona baba Mica , odma poletila kod moje komšinice na telefon zvat policiju .
jebote , odma sam se izbistrijo i bržebolje iskočijo kroz prozor pred nju da joj presječem put al sam zaboravijo da sam samo u gaćama pa je ona to opet okrenila u svoju korist jer je automacki počela bježat nazad i vrišćat : “upomooć , ljudiii..sileđija , manijak .. pomagajteee .. policijaaaaa “...
sunceti krvavo ..začas pune kapije naroda , svi izviruju a niko neće da se pokaže , da nemoraju nedajbože svjedočit . jer ako svjedočiš , moraš se snekim i zamjerit , a mi nismo taki narod da se zamjeramo . mi sa svima kulturno i fino , a iza leđa mu ga metneš... pravo europski .
vidim ja , vrag odnijo šalu , a ope znam onu da je bolje sprječiti nego lječiti , pa dok sam trčo za babamicom podmetnem joj nogu i ona se opruži predamnom kolko god je dugačka i stara .
al jooooj .. kad su Elza poštarica i Slava mesarica to vidle , koda im se potencijometar pojačo s jedan na deset , kaka je cika i kuknjava nastala , majkuti milu.
vidim ja , obro sam bostan , pa da bar malo ublažim stvar , skočim brže do babe Mice i počmem je ko spašavat .
a njoj se jadnoj , kako je zaronila naglavu , usta napunila suvom travom pa samo guče ko grlica..
ništa , ja prst usta i povadim joj to sjeno iz labrte pa je uvatim za ramena i postavim nanoge , a kako sam bijo blizu vraca , uguram je bržebolje u svoju avliju , ko taoca .
počela ona ope kreštat , a ja joj stavim ruku na usta i kažem da se smiri i da joj ja neću ništ , da ću joj dat šta god oće samo da ne zove pajkane , nedajbože .
kad sam to reko , koda sam neki prkidač stiso..sve se odjedamput normaliziralo i stišalo , za nepovjerovat.
ušle i ove dvi u avliju , koda se mi svaki dan družimo , ono..do besvjesti , i još se blago smješkaju ko neke dobre tete , a do prije par sekundi bile one prave , stare , ofucane i davno odjebane vještice , mamicuim bapsku pokvarenu ...
eto , tako sam preklane pao na ispitu i otad jedem govna i šutim kad god dođu na moju klupu gledat i olajavat sve što tud prolaze .
al kažu da je svako zlo za neko dobro , pa sam i ja tako počeo koristit to što sam sad šnjima dobar , da bi došo do kojekakih informacija il da zakoturam kaku budalaštinu što ja znam a one još ne znaju pa nji iskoristim ko razglas .
a one , majkemi , znaju sve ..ma koja cija , udba il kagebe , to su sve početnici za ove stare drimfulje.
znaju one , šta je ko sinoć večero , ko koga , ko skime i zašto..nema šta ne znaju .
al ovo sad , kad su se raskokodakale , odma sam po zvuku znao da je nešta drugo , da nije ono svakodnevno . ne znam kako , al mogu to prepoznat . kad god se nešta dogodi , drukčije krešte .
dignem se ja i obučem , svedno sad više nema spavanja kad su me presjekle , baš da vidim o čem je rječ .
ja tamo , kad ono nesto Sivko , mačak od babe Mice . nema ga od jučer popodne .

a velka to ,  debela mačketina , križanac sijamske i slavonske .. par kila sigurno ima . muda mu ko kod bika , da zbog nji jedva oda . zato zadnje noge drži u o..ko đon vejn .

nekad dođe šnjom tu na klupu pa ga baba rani s hrenovkama . po pešest komada poždere , jebote živi bolje od mene . više penzije baba potroši na njeg , neg na sebe..
jedamput je došo sam , pa mi se posro pred vrata jebomajku , a ja baš naišo..
kad sam ga šutno nogom , a baš mi fino sjeo , letijo je par metera pizdamumaterna..
otad me mrzi , pa uvjek mrči na mene kad naiđem a Mica se čudi što me nevoli jer kaže da je on baš mazan .
a juče je nesto kad ga je Mica pustila is stana na drugom katu , da se ide van posrat . kaže , uvjek sam ode i sam se vrati pa  grebe po vratima da ga ona pusti unutra . .
meni tad palo napamet da u prizemlju sa ženom i ćeri živi kinez Men Yao što drži kineski dućan s robom , a znam da oni jedu mačke , ćukce , parcove i sve ostalo i odma mi sinilo da bi mogo podjebavat Micu pa joj kažem :
“ja sam sinoć prolazijo ispod kinezovog prozora i koda sam čuo neko mjaukanje .. koda se neka mačka derala kod njega u stanu , al ne mogu tvrdit da je to vaš Sivko .. al ti kinezi su munjeni , znate da  jedu mačke , a on sutra ima neku feštu pa je sve moguće .. a vaš Sivko bi bijo ljepa pečenkica , ima ga , ak me razumijete. “
bogtemazo..kad sam to reko , najprije nasto tajac a onda baba Mica pobjelila u licu ko kreč , pa se uvatla za svoje druge da ne spane i onda se lagano spustila na klupu a i one šnjom .
došlo mi da se naglas smijem kad sam i vidijo kako bleje u prazno otvoreni usta , pa mi onda čak postalo žao al sam se brzo povratijo i sjetijo skim imam posla .
ošo sam nazad u svoj krevetić i ispružijo se zadovoljan kako sam ugasijo babe . čak sam se digo i pogledo kroz prozor da vidim jesu još pod orasom .
i bile su ..al ko preparirane . nema glasa od nji .
neznam kad sam zaspo , ni kolko dugo sam spavo kad me opet probudi neka graja , vriska i  galama ..
pogledam kroz prozor , mračak se već vata , a pred zgradom nekaka gužva a i policija vidim već stigla . reko sigurno se opet neko našlaufo pa se oće raznjet bombom . tu ih ima puno što imaju taj pitijest- pi , od rata..

isssati... na satu deset do devet , dućan radi do devet a ja još tri cigare imam . odma sam skočijo na biciklo i odjurijo do dućana i bogami jedva stigo .
požurim ja brže nazad , da vidim šta se to pred zgradom događa , al kasno.. više nema niđe žive duše samo nekolko djece . pitam ja nji šta je to bilo , a oni mi kažu da su babe napale kineza udarale mu nekim drvetom po vratima pa on zvao policiju
...ledtejebo krvavi ...
tek mi onda postalo jasno šta sam skuvo . a nisam mislijo da će se iz toga nešta tako izrodit . policija i sve odvela i Men Yaoa i babe a njegova žena i ćer ošle autom za njima .
reko , idem ja najbolje kući , jer bi još mogo najebat .. najbolje bi sad bilo da su kinezi zbilja smazali mačora ... pa neće babe valda mene spominjat u policiji , a ustvari ja sam reko da sam nešta čuo a ne vidijo , a moglo mi se i učinit..
pa ne mogu nikako ja bit kriv dagajebeš...
i tako , zaokupljen teškim mislima , dok sam guro biciklo prema kući , začujem odjedamput neko mrčanje sa orasa ..
pogledam gore , i odma me sunce obasja kad sam to ugledo...
Sivko , sav razbarušen , na grani u ljubavnom zanosu s nekom žutom očerupanom mačketnom ..
krumu masni  kurvarski njegov ...

1 komentar: