četvrtak, 21. srpnja 2011.

PRAZNICI

 
prvo seksualno iskustvo , ak ne računam drkanje , nisam imo ni sljudskim ni životinjskim svjetom , a bogami ni s duhovnim .
svako ljeto sam išo kod babe na selo.
dok sam bijo manji volijo sam tamo ić jer sam imo pajdaše skojima sam išo u školu do drugog razreda a onda su moji odselili u grad , pa smo se viđali samo za praznike .
al moji me dovezli poslje osmog razreda što mi više nikako nije pasalo jer sam našo neku malu trebu .
al jebiga ...
moro sam šutit i durat .
najprije sam mislijo da ću tu poludit od dosade.. al kasnije se pokazalo da nisam bijo u pravu..
već popodne su saznali da sam stigo i odma došli po mene da idemo na kupanje na potok u Đurin vir.
reko sam da nemam kupaće gaće , našta su mi rekli da nemaju ni oni i da im ni netrebaju jer se kupaju goli.
moro sam slagat babi da idem na igralište jer ona baš nije volila te mlatimudane .
znala je čiji su i zato mi uvjek govorila da ni oni nemogu bit bolji i da i se klonim jer će sam nekog zla navuć .
Đurin vir je bio širok , odma ispod livade , obrasto vrbom i moglo se tu brčkat i ludovat al samo u meter vode ...al više nije ni trebalo .
bilo se ljepo kupat gol i poslje izležavat u ladovini i jest lubenice što su i pokrali po tuđim njivama i pušit cigare štoije Pero ukro od svog ćaće .
i dok smo se tako izležavali , krenila  tako i priča o jebačini. ko je koga jebo ,đe i kad i kako ..
svi jebali ,svi pričaju samo ja ne , jer u to vrjeme nisam znao da oni fantaziraju i izmišljaju .
eee , kad se sam sjetim koje su to priče bile..moraću jednom baš napisat..
izjebali oni pola nastavnica iz škole , pekarevu ženu  i da ne pričam..a sve priče počinju isto , ko u jebačkim filmovima  : „ ja došo a ona sama ... niđe nikog , a ona odma čim me vidla izvadi sisu ,  raširi noge i počme se dirat po pici ...“
zamalo nam se počele i kite dizat od ti priča , pa je Bartol predložijo da mjerimo ko ima veću.
on je inače imo najveću kitu, zato je i predložijo ,al jebiga on je  triput bijo ponavlječ u školi , jedva da je znao čitat i pisat ..u sedmom razredu došli po njega  da ide na predvojničku..nije baš bijo pametan u glavu al mu je Bog to nadoknajio na nekom drugom mjestu . uvjek Bog tako postupi..ak ti je na jednoj strani oduzeto , na drugoj ti dade... evo.. moj ujak naprimjer , ima ljevu nogu kraću , al mu je zato desna duža..
nismo imali meter za mjerenje , pa smo nožem na komadu vrbovog štapa pravli recke.ja sam u toj disciplini imo osam recki i bijo na trećem mjestu od nas šest , što se nisam baš ni nado , jer po njiovim pričama ja sam mislijo da su im kite ko udavi a ne da jedva proviruju iz šake .
e  , onda je Mika predložijo da idemo drkat pa da se takmičimo ko će dalje ispalit sjeme kad ga izdrka . stavili oni neko drvo ko granicu dokle smiješ stat i stavit nogu koda skačeš udalj pa da ne napraviš prestup i neki štap od dvasjtrist centimetara uzeli za mjeru .
jebiga , tu se ispostavilo da ovi što imaj kraće cjevimogu dalje dobacit , a to mi nikako nije ni dandanas  jasno .
u toj sam se disciplini zauzeo četvrto mjesto . zadnji je bijo Bartol sa najdužom cjevi .. baš onako košto sam već reko , uvjek se neko pobrine za ravnotežu . nemoš imat sve i dužinu i daljinu ..
baš je tad na drugoj strani livade prolazijo neki čovjek , pa smo odma zalegli da nas ne vidi..
onda sam ja njih pito , šta bi bilo da nas uvati neko od starijih dok tako drkamo udalj , našta je Mika odgovorijo da su i stari to radili i  još gore stvari jer mu je did to pričo. a did mu malo skreno na živce , pa kad bi se dovatijo rakije stvašta si od njega mogo čut...i onda nam Mika ispriča kako su did Lojza i njegovo društvo kad su bili naši godina isto ovako drkali pa i uvatijo velečasni . a velečasnom i otkuco neki mali Mišo koji još njima nije bijo dorasto jer nije mogo izdrkat ga pa ga ovi oterali od sebe . onda je nji velečasni pratijo i uvatio i na djelu , razoružo  ih , i priveo pred lice božje pravde .
poslje je tri nedelje zaredom grmijo s oltara da je sotona ušo u selsku mladež jer bludniče sami nad sobom , i da će svaki koji bude take stvari radijo ić u pakao direktno , bez presjedanja..velečasni je izgleda uspijo u svom naumu jer poslje tog se društvo više nije okupljalo . bojali se da im se ruka kojom su to radli ne osuši jer i to im je reko .
al onda se did Lojza dosjetijo pa našo onu veliku žutu bundevu što ima razdjeljak na pola i izgleda ko guzica , pa tu izvrto rupu debljine svoje kite , gurno ga unutra i počeo jebavat . bundeva cjeli dan stajala na suncu tako da je iznutra bila vrela i vlažna i puna sjemena , baš ko prava pica . kaže da mu se to tolko svidilo da se poslje jedva naviko na žene. a i kad se oženijo još je koji put u polju znao , kad nema nikog , maznit koju  bundevu , pogotovo tuđu jer te su kaže , uvjek bolje..
sve je on to pričo Miki , unuku , kad bi mu ovaj kradom davo rakiju .
najprije nismo mogli vjerovat u tu priču i mislili smo da se Mika zajebava , sve dok se nije zakunijo sa svime živim što ima .
onda je Prika predložijo da i mi to probamo pa smo se odma počeli dogovarat ko će ić po bundevu . Bartol je reko da je najbolje davučemo slamke pa je odrezo štapiće od vrbe i baš je njemu osto najkraći . al on je bijo i najveći od nas pa mu to nije teško ni palo . ošo je preko potoka u polje i vratijo se za desetak minuta sa petnajstak kila teškom bundevom , i to baš onom dvoguzom sa razdjeljkom u sredini . 
stavijo on bundevu na neki panj i izvrto nožem rupu u razdjeljku pa pita ko će prvi . svi se počeli nešta nećkat , sve nas stid pa Bartol izvadi kitu , uvati bundevu i počme ga gurat unutra . nato se Mika pobuni da on neće jebat bundevu koju je već neko jebo i šta nije donijo još koju . on je izgleda volijo samo jumfere.
nato mu je Bartol odgovorijo da na bundevi ima mjesta za sve i da će svako sebi izbušit novu rupu a svi se možemo unutra istrest jer ima mjesta a ona je ionako već bila puna sjemena...
kad sam ja došo nared svašta sam pomišljo , al moram priznat da to uopće nije bilo loše iskustvo jer bundeva je bila baš onaka kako ju je did Lojza i opiso... vruća , vlažna i puna sjemena..baš ko prava pica i nije mi trebalo dugo da svršim .
uvjek se nešta da naučit od starijih , samo i treba slušat..

poslje , kad bi čuo onu izreku da svi pišaju u istu tikvu , uvjek bi se sjetijo bundeve i svog prvog seksualnog iskustva . samo što mi nismo pišali..
eto , taki je bijo moj prvi seks , moje prvo guranje u neku rupu , pa se već od tad može reć da sam vegetarijanac .

Nema komentara:

Objavi komentar